ПРОЕКТ "МОРАЛЬНИЙ ВЧИНОК"

11.10.2019 16:13

  V ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС 
«МОРАЛЬНИЙ ВЧИНОК»
ТВОРЧИЙ ЗВІТ 
ЕОЛОГІЧНИЙ ПРОЕКТ «ПРИРОДА - НАШ РІДНИЙ ДІМ»
ВИКОНАЛИ: УЧНІ 6-ГО КЛАСУ
ПОНОМАРЕНКІВСЬКА 
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
ХАРКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
  КЕРІВНИК: 
  ЧЕРКАШИНА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА 
2015 РІК
Все лихе в серці людини могло б, здається, зникнути у спілкуванні з природою — цим безпосереднім джерелом краси і добра.

Мета проекту.  
Формування особистості, яка здатна свідомо, активно, творчо впливати на навколишній світ.
 Сприяння виробленню активної життєвої позиції, прагненню до здійснення громадянських дій - залучення учнів до практичної діяльності з розв'язання проблем навколишнього середовища місцевого значення.

Завдання:
Виховувати екологічний світогляд та екологічну культуру дітей. 
Сприяти поширенню екологічних знань. 
Оволодіти правилами поведінки у природі.
Засвоїти народні традиції у взаєминах людини і природи на базі краєзнавчого матеріалу. 
Залучати учнів до природоохоронної діяльності на основі набутих у школі знань. 

Тип проекту: інформаційно-екологічний


Актуальність проблеми
Формування екологічної свідомості – 
найважливіше завдання школи. Формування моральної культури неминуче зтикається з екологічним вихованням особистості. Слід зазначити взаємовплив двох напрямків: комплексний вплив формування відношення школярів до природи у єдності екологічних, моральних та естетичних компонентів; моральне виховання з метою формування в школярів естетичного, екологічного ставлення до дійсності загалом і до природи як його частини. 


ПЛАН ВИКОНАННЯ ПРОЕКТУ


І етап. Підготовка
 Визначення теми, мети проекту, виду проекту, його тривалості.
ІІ етап. Планування
1. Визначення джерела інформації: книги, підручники, періодична преса, всесвітня мережа Internet.
2. Розподіл на творчі групи пошуку інформації про моральні вчинки дітей.
І група
 Створення малюнків на тему «Моральний вчинок» екологічного спрямування.
ІІ група
 Збір інформації про моральні вчинки дітей. Чому одні вчинки оцінюють як добрі, а інші як злі.
ІІІ група 
 Пошук інформації у шкільній бібліотеці про творчість письменників, які у своїх творах формували моральні вчинки у дітей (казки та оповідання В.Сухомлинського та К.Ушинського)  
ІІІ етап. Реалізація проекту
Зібрати матеріал. Відібрати найголовніше, найцікавіше. 
Здійснити практичну діяльність учнів класу:
- участь у Всеукраїнському конкурсі екологічних бригад (у 2014 році посіли ІІІ-е місце у районному етапі конкурсу);
- допомога бездомним тваринам, які є на території села Хроли;
- впорядкування могил воїнів, які загинули на території села під час ВВВ;
- участь в акціях «За чисте довкілля»;
- допомога зимуючим птахам;
- участь в озелененні території школи та села;
- розповсюдження еколистівок серед мешканців села:
- створення буклетів та електронних презентацій на екологічну тематику;
- створення «Скриньки добрих справ».
ІV етап. Запрошення гостей і демонстрація результатів проекту
Виховний захід: гра-конкурс «Чарівний світ природи»

 Кожен учень мав значиме для колективу завдання, тому виконував його з цікавістю. Це було передумовою успішного кінцевого результату, а саме створення колективної ілюстрованої казочки «Добрик шукає друзів», в якій розкриті моральні вчинки дітей.
 І справді, цікавими, змістовними, по-дорослому розсудливими вийшли роботи дітей.
 Фантазує вчитель – фантазують діти.
 Життя в атмосфері творчості, розвиває творчу особистість. А чи не є це основне завдання шкільного періоду в житті людини.


  МИ – УЧАСНИКИ  
ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ ЕКОЛОГІЧНИХ АГІТБРИГАД
 

МИ ПІКЛУЄМОСЯ ПРО БЕЗДОМНИХ ТВАРИН 


МИ ВПОРЯДКОВУЄМО МОГИЛИ ВОЇНІВ, 
ЯКІ ЗАГИНУЛИ НА ТЕРИТОРІЇ СЕЛА ХРОЛИ ПІД ЧАС ВВВ 


МИ – ПОСТІЙНІ УЧАСНИКИ АКЦІЇ «ЗА ЧИСТЕ ДОВКІЛЛЯ»

   

МИ ДОПОМАГАЄМО ВИЖИТИ ЗИМУЮЧИМ ПТАХАМ ВЗИМКУ
 

МИ БЕРЕМО УЧАСТЬ В АКЦІЯХ
ПО ОЗЕЛЕНЕННЮ ТЕРИТОРІЇ ШКОЛИ ТА РІДНОГО СЕЛА